آقا حسین@hoseinagha • 29 April 2026هنوز نمیتونم هضم کنم!آنهایی که برای #کیان_پیرفلک گریه کردند، پست گذاشتند، استوری کردند، هشتگ زدن و...چرا برای #ماکان_نصیری نکردند؟!!مگه هردو پسربچه نبودند؟!امان از #انسانیت_گزینشی
@hoseinagha • 29 April 2026