قرار بود نظام سقوط کند، قرار بود پهلوی بیاید، قرار بود زیرساختها نابود شود... چه شد؟ترامپ محاصره را برداشت و یکطرفه پایان جنگ را امضا کرد! دشمنی که با عربده آمده بود، با التماس رفت. اهالی رسانه! این پیروزی بزرگ را برای مردم تصویر کنید. ایران، فاتحِ نبرد ارادههاست. ✌️😎#جنگ_سوم#ایران_سربلند