من در حال وایب گرفتن با آهنگ "سینه سپر سر بالا، مشتا گره پرچم بالاااا"

Pinned post
@ZahraH_3320 June 2025
@ZahraH_3328 February 2026- امیدوارم جنگ نشه.+ بذار بشه بابا تهش میمیریم.- اگه خودت نمردی عزیزات مردن چی؟+ ببین، به درک.
@ZahraH_3328 February 2026آواربرداریها رو بدید به اون سگایی که صبح تا شب میگفتن بزن بزن الانم تو جاده چالوس گیر کردن.
@ZahraH_3322 June 2025ظاهر شدن ظریف در صحنه سیاسی کشور یعنی داستان. هرچقدر نقشش پررنگ تر باشه داستان بدتری در راهه.
@ZahraH_3322 June 2025راننده مرکز با چس کلاس سواد و عدم توانایی در رانندگی درست نشسته تحلیل شرایط جنگ میکنه. خدایا این چه بدبختی بود؟
@ZahraH_3322 June 2025یک ساعت از اعلام حمله رسمی آمریکا گذشته و حتی یک نفر از مسئولین اظهار نظر نکرده. صدا و سیما تلاش داره مسئولین رو از خواب بیدار کنه ولی موفق نمیشه.🙂
@ZahraH_3321 June 2025هموطن به زبان ساده بخوام بگم جنگ هنوز تموم نشده، خودت رو پیشاپیش برنده ندون، به خسارات مالی هم دلخوش نباش. شل بگیریم جوری میخوریم نتونیم کمر راست کنیم.
@ZahraH_3321 June 2025حاج خانوم توییتری خیلی خوبی میشه. هنوز سلامنکرده شروع کرد.حرف دلایکاش تورا می فرستادند براي مذاکره16 MB
@ZahraH_3321 June 2025نت بینالملل شما داره وصل میشه بعد ایرانسل آشغال اینجا حتی پیامکا رو ارسال نمیکنه.
@ZahraH_3321 June 2025حالم بهم میخوره وقتی از ✌️خسارتهای مالی✌️ وارده به اسراییل صحبت میکنن.