بچه ها اینایی که الآن سر کارند یکی از یکی بی لیاقت ترند ولی شما هم عجول نباشید و واکنش احساسی نشون ندید.صبور باشید.
@javana9724 May 2026Replying toبعضی از حزب اللهی ها نسبت به مذاکره خیلی حساس شدند و تا اسم توافق میاد ندای وامصیبتا سر میدن که وای مملکت رو فروختن،وای خون آقا پایمال شد و از این حرفا.میگم که عجله نکنن و صبور باشند
@javana9724 May 2026Replying to andطرف حساب این جنگ خداست و او بوده که ما رو نگه داشته و به اینجا رسونده.ما هم مقاومت کردیم و خدا رو یاری کردیم و حالا همون خدا بعیده که اجر ایستادگی ما رو نده و به خاطر چهار نفر که فاحشه مذاکره و توافق اند ما رو مجازات کنه و اجازه بده ما نابود بشیم.