یه چیزیو از من تجربه دیده بشنوید.ازدواج کردید تو فضای مجازی اعلام نکنیدتو خیابون دست همدیگه رو نگیرید تو فضای عمومی ناز و عشوه نیاید برای همسرتونشاید بگید خب ینی چی به بقیه و با تو چه؟!عزیزدلم حسود زیادههه چشمت که زدن و زندگیت از همپاشید اون زمان میفهمی چی گفتم.