دوستانی که ایفون دارن با نسخه وب اومدن؟!
17:07 - 29 خرداد 1404

3 Reactions
307 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Mohammad hosein‌
@Hosein__gh29 خرداد 1404
Replying to
بله

@Che_ali29 خرداد 1404
Replying to
نسخه ی غیر وب هم داره ولی باید اشتراک یه سری برنامه ها رو خرید برای دانلود

Profile picture of ‌خانوم سین‌
@zahra_s9729 خرداد 1404
Replying to
اره و به شدت بدهه