ماشاءالله الله اکبر✌️🇮🇷هنوز چهار ساعت از هشتگ #نمیپذیریم در توییتر نگذشته تبدیل به ترند اول توییتر ایران شد@NavasanTv
زهرا سواری Replied
@Navasantv13 June 2026ماشاءالله الله اکبر✌️🇮🇷هنوز چهار ساعت از هشتگ #نمیپذیریم در توییتر نگذشته تبدیل به ترند اول توییتر ایران شد@NavasanTv
زهرا سواری Replied
@Ejeii8 June 2026جهاد خیابانی ملت سلحشور ایران از ۱۰۰ شب گذشت...۱۰۰ شب است که خروش غرورانگیز تودههای ملت ایران از اقشار و طیفهای اجتماعی مختلف، در حمایت از میهن و نظام اسلامی، دنیا را شگفتزده کرده است.تجلی وحدت ملت ما در تجمعات خیابانی، سپری نفوذناپذیر در نبرد مقدس و سرنوشتساز فعلی با جبههی مجتمع اشقیاء و م…Show more
زهرا سواری Replied
@Smajid_moosavi7 June 2026من هم از شما ملت غیور تشکر میکنم و از همه آحاد ملت، همه کسانی که در قالب این توده عظیم و این انسانهای ارزشمند، خودشان را به عنوان جمعیت مبعوثشده به نمایش گذاشتند.5 MB
@Zahrasavari8 June 2026Replying to
زهرا سواری Replied
@Z_shahsanaei31 March 2026.🖤صدایی که از دل برآمد و بر دل نشست…..نوحهای که به حقیقت پیوست...نوحهخوانی شهید «محمد الموسوی»جوان بحرینی که به اتهام حمایت از ایرانتوسط آلخلیفه به شهادت رسید😔.ارث اجدادیمداحی آنلاین
@Z_shahsanaei1 April 2026Replying toسلام بزرگوار اینجا امکان دانلود صوت نیست اگر برنامه ایتا دارین از این کانال دانلود کنید 👇-Kᴏɴᴊᴇ Hᴀʀᴀᴍ|کُنجِحَرَمتبلیغات:https://eitaa.com/negah_ads/296https://eitaa.com/konje_harameitaa.comایتا - Contact @konje_haram
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@Sadaat11812 September 2025خستهایم !خیلی خیلی خسته !از این روتین تکراری هر روز !از این غذاهای یکنواخت و بیمزه !از این دیوار و در و پنجره و میز و صندلی !ولی مطمئنم دلم واسه همینا هم تنگ میشه ، درسته شرایط سخته ، درسته تو یه اتاق فسقلی بیست نفر رو زمین میخوابیم ، درسته انقدر مرغ خوردیم کم مونده قدقد کنیم !!
@Zahrasavari15 March 2026Replying toطرح ولایت کجارو شرکت کردید اینقدر دردناکه😬 برای ما که از همه لحاظ فوق العاده بود
@Zahrasavari16 March 2026Replying toاینم در نظر داشته باشید که شما در سن نوجوانی چنین معارفی رو بدست اوردید که خودش خیلی ارزشمندِ👌🏻 فقط اینکه کتبتون با ما مشترک بود؟ پیوسته بودید یا ناپیوسته؟
زهرا سواری Replied
@Zahrasavari16 March 2026Replying toحقیقت ما دانشجویی رفتیم شرایط خوبی داشت منتها ما زمان جنگ دوازده روزه رفتیم برخلاف همیشه که اسکان، خوابگاه دانشگاه فردوسی بود، ما رفتیم اردوگاه امام رضا (ع) که از شهر دور بود ولی با اینحال بازم خیلی سخت نبود انشاءالله دانشجو شدید ثبت نام کنید.
زهرا سواری Replied
@Zahrasavari11 February 2026Replying toدیشب شلمچه به نیابت از جامونده ها زیارت عاشورا خوندیم براتون💔
This post was deleted by the post author.
زهرا سواری Replied
@Zahrasavari24 August 2025Replying toپرسید اینطور که پیداست شما آدم کم حرف و سربهتویی هستید و نظرم را خواست و من در جوابش گفتم: علّتش این است که هیچ وقت چیز مهمی ندارم که بگویم در این صورت خاموش میمانم.
زهرا سواری Replied