از چی فضای مجازی انقدر میترسید؟ از اخبار و اطلاعات آزاد؟ از دسترسی راحت مردم به همدیگه و دیدن ملت های دیگه و دیدن شرایط زندگی شون و مقایسه کردن با خودمون؟ مثه کره شمالی خوبه ؟آره؟ که مردم از هیچ جا خبر نداشته باشن فک کنن تو بهشتن. تمام فسادهای که تا الان رو شده ابتدا تو مجازی گفته شد و پیگیری شد