آهای انقلابیونی که دیشب با تحریک بلاگرها ناخواسته ملت را دشمن شاد کردید؛ دیدید همان کانال ها و بلاگرهایی که با ادعاهای خود خون شما را به جوش آوردند چگونه یکی پس از دیگری در حال برائت جستن از شما هستند؟!
اینو موافقم که نباید به فرد خاصی توهین بشه ولی چرا مسئولین و سرزنش نمیکنید که جواب این مردم و بدن ،چرا مسئولین دارن خواهان خونخواهی رهبرشهید و شروط رهبری و خفه میکنن،این شرایط آورده مجلس تعطیل و اعتماد هزار باره به آمریکای جنایتکاره آخه غربگرایی تا کجا؟#خونخواهی_امام_شهید#یا_لثارات_الخامنهای