نمی دانم چرا ما متوجه منافع عظیم توافق با آمریکا نمیشویم هرچقدر هم به مغز خودمون فشار میآوریم باز هم منفعتی را نمیبینیم لابد به خاطر بی سوادی وشش کلاسه بودن ماست ولی با همین شش کلاس هم معلوم است که آمریکا و شخص ترامپ قاتل بسیار خوشحال و راضی هست واین یعنی کلاه گشادی سر دیپلمات های تحصیلکرده رفته …Show more




