اصلا هدف همینه تو دنیای لیبرال ها فقرا باید بمیرن
@Mortezabagherizadeh27 May 2025Replying toحرف شما کاملا درسته.اما متاسفانه با انتخاب دوباره قالیباف به عنوان رئیس مجلس، امید ملت ایران برای تغییرات مثبت کم رنگ شد
@Elyas427 May 2025Replying toآخه رئیس محترم چون خودشون پزشک تشریف دارند و در ایام انتخابات فرمودند:خدمات مناسب و رایگان حق همه است .دارند با این کار جلوی مراجعه و درمان را می گیرند تا همکاران جسته نشوند و بودجه مشکل پیدا نکند مثل کار ترامپ در آمریکا و کم کردن بودجه درمان اقشار ضعیف
@havariyoonemamkhameneiy27 May 2025Replying toسلام جناب .شما نماینده مجلسی باید درمان کنیدرد و که مام میدونیم
@My_hero27 May 2025Replying toسلام جناب ظهوریان عزیز . وجود امثال شما ، برای ما شهروندان عادی ، دلگرم کننده ست . در محیط های ویراستی ، جلسات صوتی آنلاین برگزار کنید تا مخاطب بدونواسطه با شما صحبت کنه . بصیرت و حضور مردم ، عاملیه کهمیتونه با الیگارشی و نئولیبرالیسم هار ، مبارزه کنه .
@user17248360463427 May 2025Replying toاز دولت زراندوزان و اشرافی گری انتظاری غیر از این نیست و ظاهراً سایه وفاق شامل همه شد و اما وقتی به محرومین رسید تبدیل به آفتاب چند صد درجه شد ذوبشان کرد ...
@Sweetheart31328 May 2025Replying toافزایش افسار گسیخته در کجا اتفاق نیوفتاده در این دولت ؟برج هفت قیمت اشتراک برق برای سه فاز از ۳ میلیون به ۵۳ میلیون و شش ماه بعد از ۵۳ میلیون به ۸۹ میلیون تومان افزایش داشته این قابل قبوله ؟ این درد رو به کی باید گفت ؟ با این قیمت های نجومی میشود زمینه اشتغال در بخش مسکن ایجادکرد ؟ یا مسکن خرید؟
@Marjan14012228 May 2025Replying toراهش #عزل_پزشکیان است. نه جرأتش را دارید نه ارادهاش را. پسرخاله و کلاه قرمزی کشور را بهتر اداره میکردند.
@Saj139828 May 2025Replying toسلام .جنابان نمایندگان محترمی که موقع انتخابات میرن در خونه محرومین،که بیا و از انقلاب دفاع کن،حالا با اجماع و با یک اُردنگی از انقلاب و ملت دفاع کنن. چه وضعیه! مجلس ما شده مثل دور همی بازنشسته ها تو پارک سر کوچه. اگه قرار بر صحبت و نطق آتشین باشه، حضرات دور مَنقلی، بهتر نطق میکنن.#شفافیت
@Mnassajiz4o128 May 2025Replying toظفرقندی با گرانی 46 درصدی تعرفه پزشکان مجلس ودیگران را تست کرد دید هیچحساسیتی ندارید و دولت فهمید با این مجلس میتواند هر کاری دلش میخواهد بکند.چوناکثر همکارانتان دچار تعارض منافع هستند بنابر این دل بستن به شما برای رفع مشکلات اب در هاون کوبیدن است . امیدمان به خداست
@arapazhoh28 May 2025Replying toدر عوض بخشهای ضعیف جامعه، قانعتر و صبورتر شده، و برای بیمار نشدن، رعایت بیشتری میکنند. اگر هم نیاز به درمان و خدمات داشتند، به آنها توسل و خواست خدا و امتحان الهی را گوشتزد میکنیم. این همه برکات افزایش تعرفهها را چرا نادیده میگیرید؟ نگران افزایش اعتقاد و ایمان طبقات ضعیف که نیستید؟