اگر معیار، قانون بود، مردم در برابر مردم و مسئولین قرار نمیگرفتند.هم تحصن و تجمع غیرقانونی بدعت است، هم عدم ابلاغ صحیح و روشن قانون.آقایان مسئول! با مردم صحبت کنید، رسانه فقط سخنرانی نیست؛ افکار عمومی نیاز به توضیح، تبیین و اقناع دارد.فراجای عزیز! از افراط و تفریط خاطرات خوبی نداریم.
