آقايانِ مسؤول!ديگر چه اتفاقى بايد بيفتد كه دست از مذاكره برداريد؟!رهبرمان را كه شهيد كردند!شروطِ آتش بس را كه نقض كردند!اماممان را كه تهديد كردند!صلح نامه را كه عمل نكردند!خطوط قرمزمان را كه رد كردند!در سطح دنيا تحقيرتان كردند!…Show more
5dآقايانِ مسؤول!ديگر چه اتفاقى بايد بيفتد كه دست از مذاكره برداريد؟!رهبرمان را كه شهيد كردند!شروطِ آتش بس را كه نقض كردند!اماممان را كه تهديد كردند!صلح نامه را كه عمل نكردند!خطوط قرمزمان را كه رد كردند!در سطح دنيا تحقيرتان كردند!…Show more
This post was deleted by the post author.