5d
آقايانِ مسؤول!ديگر چه اتفاقى بايد بيفتد كه دست از مذاكره برداريد؟!رهبرمان را كه شهيد كردند!شروطِ آتش بس را كه نقض كردند!اماممان را كه تهديد كردند!صلح نامه را كه عمل نكردند!خطوط قرمزمان را كه رد كردند!در سطح دنيا تحقيرتان كردند!…Show more

This post was deleted by the post author.

لعنت الله على قوم الظالمين.... چه اسرائيل چه خائنِ داخلى...
14:40 - 22 June 2026

15 Views