@monadee10 February 2026Replying toتوهین نکنید، درست نیست.البته در عین احترام، نسبت به عملکرد گذشته و فعلی بعضی از مسئولین که در خبرها شنیده می شود، در مواردی انتقاد هم دارم.ولی به دولت و عملکردش خوش بین هستم.امیدوارم در روزهای پیش رو، خبرهای خوشی به مردم عزیز ما برسد، و دشمنان و بدخواهان ایران مأیوس و ناامید شوند.
@monadee10 February 2026Replying toتوهین به دکتر جلیلی قابل قبول نیست، ولی چه ربطی به دکتر عارف دارد؟تضمین هم، در مذاکره با امریکا اصل دوّم است، ابتدا باید حق ایران را محترم بدانند و سپس برای ادّعایشان تضمین مورد تأیید ارائه کنند.نکته آخر اینکه گرچه معتقدم در مواردی نقد به ایشان وارد است، ولی این سخنشان بجا بوده، اگر درست اجرا شود.