1 April 2026
‏دیده ام در برخی پیشنهادها برای پایان جنگ «تضمین عدم حمله مجدد» بعنوان یکی از شروط ایران عنوان میشود.‏هشدار به مسئولان!‏چیزی به نام «تضمین» وجود خارجی ندارد و‌ پذیرفتن آن حماقت مصدری است.‏تضمین بازدارندگی دشمن، فقط اقتدار و توان دفاعی ماست ولاغیر.‏مراقب باشید، وعده کاغذی و باد هوا به ما نفروشند!
به آقای پزشکیان برسونید لطفاً در این مدت جنگ سکوت کنند سکوت مطلق!
08:38 - 1 April 2026

36 Views