دشمنان ایران پس از شکستی سنگین در صحنه نبرد، اکنون در پی خاموش کردن صداهایی هستند که این شکست را روایت میکنند.من چیزی نیستم جز انعکاس رشادتهای ملت بزرگ ایران. گیرم که مرا خاموش کردید؛ با طنین بیپایان پیروزی تاریخی ایران چه میکنید؟#ایران #ایران_قویحساب X (توییتر) جدید:https://x.com/abdolka…Show more
