همینکه غنی نژاد بتوانند در مناظره امشب، همراهی لیبرالیسم با خداگرایی را القا کنند، پیروزی او تمام است...همانجایی که اتفاقا علیزاده حساسیتی نسبت به آن ندارد.
@nejat_khoshkbar2220 May 2023Replying toسلام قولا" من رب الرحیمدوستان! خیلی به همراهیها و تمجیدهای علیزاده از گفتمان انقلاب اسلامی و آیت ا... خامنهای دلخوش نباشید و سعی کنید اگر از مطالبش هم استفاده میکنید خود او و تلویزیونش مطرح،معروف ومحبوب نشود که در موقع حساس -حتی ناخواسته- ضربه خواهد زد!#علیزاده_خلوص_ندارد
@nejat_khoshkbar2221 May 2023Replying to andبله میزان حال فعلی افراد است؛ ولی وقتی حال فعلیشان هم خیلی خوب نباشد، چه کنیم؟؟چرا در زمان اوج قدرت و در عین حال افتضاح عملکرد روحانی نمیگفتند روحانی باید برود، ولی در اوایل کار رییسی بیچاره که هنوز دو سال از دوران مسوولیتش. نگذشته ایشان میگوید ((رییسی اگر نمیتواند برود))؟!
@nejat_khoshkbar2221 May 2023Replying to andشما متوجه نشدید متاسفانه!! نقد با تخریب فرق داره اولا"همیشه حمله به یک گروه/تفکر باید حتما" با جایگزین معقول همراه باشه برا شرایط حال حاضر جامعه یکی از بهترین گزینهها رییسیه ثانیا"و از همه مهمتر بذارید حداقل طرف ۴ سال کار کنه بعد پنبهشو بزنید خواهشا"_انصاف_در_انتقاد۰