همهی این بازارهارو سالها با همین تئوریهای مزخرفشون از دست مردم بیرون کشیدن و چپاول کردنلیبرالهای غرب زده و حق به جانب سالها قدرت در این کشور داشتنو تنها چیزی که نصیب افراد جامعه شده اسارت مادی، فکری و... بوده و آزادی برای آنها#لیبرالیسم#ایران#مناظره