«شب قدر ؛ شب فرج خواهی»🔘«محمدبنمسلم» مىگويد:شب قدر خدمت حضرت صادق(ع) رفتم تا احياى آن شب را كنار حضرت بگذرانم. امام(ع) تا آخر شب به دعا و نماز گذراند. من هم چنين كردم. امام(ع) نماز صبح را بهجا آورد و دعايى طولانى با تضرع خواند:
در ضمن آن دعا چنين گفت: « اللهم عجل في فرج من بفرجه فرج اوليائك »؛ «خدايا! شتاب كن در فرج كسى كه با فرج او، دوستانت در گشايش قرار مىگيرند» بحضرت عرض كردم:«او كيست؟» فرمود: «فرزندزاده من كه نام او، نام جدم پيامبر(ص) است كه در زمان او عدل برپا مىشود»📓منبع: به نقل از اقبالالاعمال، سيدبنطاووس
18:43 - 2 April 2024