فرض کن با چوب دستی میخوای جلو تانک مرکاوا بایستیهمه انتظار دارن در ۲ ثانیه پودر بشی ولی تو ۲ دقیقه جنگیدیپس از شرایطت بهتر بودی ولی خوب وضعت تو جنگ خوب نیست
@Mjarab2023 June 2025Replying toفرض کن با چوب دستی میخوای جلو تانک مرکاوا بایستیهمه انتظار دارن در ۲ ثانیه پودر بشی ولی تو ۲ دقیقه جنگیدیپس از شرایطت بهتر بودی ولی خوب وضعت تو جنگ خوب نیست
@adelbhg0723 June 2025Replying toتا الان چندتا اف ۳۵ زدیم؟؟فلسطین چندتا مرکاوا زده؟؟انگاری از توان و ایمان نظامی خودمون خبر نداری؟؟
@Mjarab2023 June 2025Replying toمن نمی دونم چرا در مقابل فهمیدن داری مقاومت میکنیدارم میگم از شرایط بهتر بودیمولی خوب شرایط خوبی نداریم
@Mjarab2023 June 2025Replying toاقتصاد داغون در شرایط جنگیعقبه جنگی صفرتوان نظامی پایین تر از دشمنپدافند تقریبا خورد شدهآسمون رو تقریبا از دست دادیمفرمانده ها رو زدندر مقابلدشمن از لحاظ سیاسی - اقتصادی هیچ مشکلی ندارهبرا جنگ کاملا برنامه داشتهاز لحاظ تکنولوژی از ما جلو تره
@adelbhg0723 June 2025Replying toتبریک میگم بهت کاملا ناامید و ترس برت داشته.ثانیا دشمن رو خیلی بزرگ فرض کردی فکر کردی خداست؟!.
@Mjarab2023 June 2025Replying toمنو ترس بر نداشتهدشمنم خیلی بزرگ ندیدممتاسفانه شرایطمون همینهاوضاع جنگ خودش نشون دهنده استهرچند چی بگم بچه مظلومانه میجنگند
@adelbhg0723 June 2025Replying toحتی اگه هیچی ام نداشته باشیمنه موشکی نه پهپاد نه پدافند و...اصلا هیچ هیچ.اگه یکی به ناموست تجاوز کنهنمی جنگی و میگی شرایطم خوب نیست؟؟؟
@Mjarab2023 June 2025Replying toگفتم بچه هامون دارند تو این شرایط میجنگندولیآقای باقر زاده عزیزحد و حدود ها رو کنار گذاشتیمن همیشه روی ایرانی غیرت دارممثلا خواهر مادر خودتبالاخره اونا هم هموطن من اندکسی بخواد ببرشون کوچه خلوت خودم جلوشو میگیرم
@Mjarab2023 June 2025Replying toاولا اینجا ویراستیدوما کی میاد پیام منو اینجا بخونه؟سوما شرایطمون همینه پمپاژ یاس نیستچرا جرم باشه؟ ما داریم با قدرت اول نظامی دنیا در امادگی ۱۰۰ درصد میجنگیمشرایط باید بدتر باشه ولی ما از شرایط بهتریم