انشاءالله تیم مذاکره با دست پر و موفقیت برگردند و اگه خدای نکرده مجدداً وسط مذاکره یا بعدش با بدعهدی و حمله دوباره مواجه شدیم توجیهش نکنند و مسؤولیتش را بپذیرند ضمن اینکه متأسفانه با دشمن بدعهد و سگ هاری مواجهیم که اصلاً آتشبس براش معنی نداره و یک ماشین جنایت جنگیه که از خون بیگناهان تغذیه میکنه
18:57 - 11 April 2026