آره فالو دارم. ولی یک پست گذاشت و رفت و دیگه هم نیومدمن تصورم اینه که وزیر ارتباطات تو جلسات مدام از همکارانش میخواد تو ویراستی بیان و بعضی هاشون میگن بریم یه اکانت درست کنیم از شرش راحت شیم🤦😄تاوزیر میره سمتشون در میرن🤣
سلام. به دعوت آقای دکتر زارع پور @EisaZarepour به ویراستی پیوستم و انشالله از امروز از طریق این سکوی ایرانی در حد توان در تعامل با هموطنان عزیزم خواهم بود.
@Toktam12 June 2023Replying to andآره فالو دارم. ولی یک پست گذاشت و رفت و دیگه هم نیومدمن تصورم اینه که وزیر ارتباطات تو جلسات مدام از همکارانش میخواد تو ویراستی بیان و بعضی هاشون میگن بریم یه اکانت درست کنیم از شرش راحت شیم🤦😄تاوزیر میره سمتشون در میرن🤣