18 February 2024
امکان #مسدوسازی_مصرف_آزاد_اینترنت در #شرکت_رایتل فراهم شد. مشترکین این اپراتور می توانند با شماره گیری #ستاره_200_ستاره_6_مربع نسبت به مسدود سازی مصرف آزاد خود اقدام نمایند.*200*#6‎@RighTel ‎@ict_195

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌رایتل | RighTel‌
@RighTel18 February 2024
دوست رایتلی من، تعرفه مصرف آزاد اینترنت با تخفیف ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. با استفاده هرگیگ مصرف آزاد اینترنت فقط 7.000 تومان از اعتبار شما کسر می گردد.
Profile picture of ‌یه بچه شیعه‌
@ye_bacheh_shieh18 February 2024
4.000 تومان نبود؟
Profile picture of ‌رایتل | RighTel‌
@RighTel18 February 2024
دوست عزیز، تعرفه هر گیگ مصرف آزاد در گذشته 4.000 تومان بوده است که در حال حاضر هر گیگ 7.000 تومان محاسبه می گردد. این تعرفه برای استفاده آزاد اینترنت با تخفیف ویژه برای مشترکین رایتل در نظر گرفته شده است.
Profile picture of ‌آقا مهدی‌
@aghamehdi31318 February 2024
کدوم تخفیف؟ الان من یه ۸گیگ رو ۲۳تومن میگیرم شد تخفیف؟ یا منی که نت آزاد ۴تومن رو ۷تومن استفاده کنم شد تخفیف؟
Profile picture of ‌رایتل | RighTel‌
@RighTel19 February 2024
مهدی جان،رایتل همیشه به صرفه ترین بسته و خدمات را به شما عزیزان ارائه کرده است. تعرفه مصوب هر گیگ مصرف آزاد اینترنت در همه اپراتورها برای سیم کارت دائمی حدود 42.000 تومان و برای سیم کارت اعتباری حدود 63.000 تومان محاسبه می گردد. این تعرفه را رایتل با تخفیف برای مشترکین 7.000 تومان در نظر گرفته است.
من تا قبل از اینترنت آزاد 4000تومان استفاده می کردم
01:23 - 2 March 2024

312 Views


1 Reply

Profile picture of ‌رایتل | RighTel‌
@RighTel2 March 2024
مهدی عزیز، در حال حاضر تعرفه هر گیگ مصرف آزاد اینترنت در رایتل به 7.000 تومان تغییر کرده است. این تعرفه تخفیفی و مناسب ویژه شما رایتلی های عزیز در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق نرم افزار رایتل من، سایت رایتل و کد دستوری ستاره200 مربع بسته خریداری و استفاده نمایید.