10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
خانم دکتر عزیز آنقدر که از سیاست میدانید، از جنگ هم میدانید؟؟از روانشناسی هم میدانید که اگر متن شما القا کند همه مسئولین بی خیال و خائن هستند، آنوقت چه برسر خواننده ها می آید؟؟شاید لازم باشد بابت اینها هم حلالیت بگیرید😐😐
06:12 - 10 April 2026

3 Reactions
124 Views