4 May 2026
اگر حملات به #لبنان نقض #آتش‌بس محسوب نمیشود ، حمله به #امارات هم نقض آتش بس نیست و ما باید به حملات به این کشورک جعلی ادامه دهیم...امارات نقطه استراتژیک #آمریکا و #اسرائیل است...#جنگ #ترامپ #توییت #ناو #ایران
مام تا میخوره میزنیم امارات رو و نقضی هم نیست. بزنین بچها تا میخوره .
20:10 - 4 May 2026

1 Reactions
22 Views