ترجمه F off میشه گور بابات؟مثلا اگه H off بود میشد گور ننه ات؟
@Sajjad_moazeni7 فروردین 1405Replying toترجمه F off میشه گور بابات؟مثلا اگه H off بود میشد گور ننه ات؟
@arshamfar7 فروردین 1405Replying toبله باید بگین گور بابات شما حق دارین فقط شما بقیه مردم ایران اگه دلشون واسه زیر ساخت و مملکتش ن بسوزه بی خود میکنن، شما تحت هر شرایطی درآمد و پول به اندازه خودتون رو دارین پس باید اینو بگین همه ایران نابود بشه گور باباش فقط شما بمونین و فقط حرف بزنین، فقط حرف هیچ کار دیگه ای هم از دستتون بر نمیاد،
@mey3amm7 فروردین 1405Replying toخوب داره گول ایران میزنه. کارخونه ها رو داره تک ب تک. میزنه شما هم بشینید فقط هشدار صادر کنید تا هشدار دونتون پر بشه
@user1773332116207 فروردین 1405Replying toاین هم نوعی کاسبی ترامپ است زیر ساخت عربها نابود بشه شرکتها ترامپ ویهودیان را بازسازی بعد جنگ میایند وعربها را میدوشن این سود جنگ برای ترامپ است
@Hashem123458 فروردین 1405Replying toمیخوان بگن غلط اضافی کردیم با ایران وایرانی درافتادیم خجالت میکشن ولی اون روزم میبینیم انشاالله نمیزاریم پیش اقامون اون دنیا خجالت زده و سرافکنده باشیم یک ایرانی به قیمت جونش جلو ظلم باخت نمیده اونم ظلم ترامپ واون نجس اسرائیلی😀🤣