ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند#لبیک_یا_خامنه_ای
Replying toما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند#لبیک_یا_خامنه_ای
Replying toمردم احمق نیستند خیابان ها رو حفظ کنند ولی افراد دیگر با مذاکره به آنها خیانت کنند
Replying toبیچاره مردم، تو خیابون بمونند، مقاومت کنند، همه چیو تحمل کنند بعد یه عده براحتی خیانت کنند و هر کاری دلشان خواست بکنند. اونا مصونیت دارند، دزدی بکنند رهزنی بکنند خیانت بکنند ایرانفروشی بکنند، ایران خوری بکنند اونوقت خدا نکنه ماها کوچکترین خطایی داشته باشیم و ..لعنت بر دزدان، رهزنان، ایران فروشان
Replying toاقای خبر فوری چرا بقیه متن را نگذاشتی؟؟؟؟اشکال ندارهخودن می دارم تا کور شود هر آنکه نتوان دید
@Parisaaaa23hReplying toحرف دردناک امروز نتانیاهو : : «ما محور دیپلماتیک ایران را میشکنیم.ما توانستیم به این چارچوب تفاهمها برسیم به یک دلیل ساده: چون به حزبالله ضربه سختی زدیم.و حزبالله که انتظار کمک از ایران داشت، آن را دریافت نکرد.»
@Parisaaaa23hReplying toعارف: تشییع رهبر شهید انقلاب یکی از مهمترین حوادث قرن بیست و یکم استالبته اعدام مسئولین خائن نیز یکی دیگر از این حوادث مهم است
دم مجلس خبرگان گرم،بسیار بسیار عالی و دقیق و سنجیدهکاش بقیه ارگان ها هم همینطور محکم برخورد می کردن و پشت ملت و رهبری معظم درمیومدن.
Replying toبیانیه خبرگان، تیر خلاص به تردیدها و فصلالخطاب تمام شایعات است. وقتی پای بعثت الهی در میان است، حضور مردم در خیابان نه یک انتخاب، که تکلیف و ضامن حیات انقلاب است. هر صدایی که به دنبال محدودسازی این خروش باشد، آگاهانه یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی میکند. وحدت حول محور ولایت، تنها راه عبور از این پ…Show more🔥 "این بیانیه، نقشه راه است نه متن تشریفاتی"📄بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، در امتداد پیام راهگشای رهبر انقلاب، چارچوب روشن عمل را بیان کرده است؛ از رعایت خطوط قرمز و هوشیاری در برابر فریب دشمن تا پاسخ به نقض تعهدات، پیگیری حقوق ملت و حفظ عزت ملی. این بیانیه، از آن جنس مواضعی است که باید…Show more
@banoo136423hحضراتی که دم از محدود کردن خیابان میزنند با احترام غلط کردند به خواست این بیشرفان نیامدیم که الان بریم هروقت امام جامعه عزیزمون دستور دادند اطاعت امر ولی تا ان زمان هستیم در خیابان
@Marjan_s23h#مجلس_خبرگان بیانیشون عالی بود یه حمایت خوب و عالی داشتن از #رهبری و #مردممطالبه گری کردن از دولت و شخص #رئیس_جمهور و انتقاد کردند به #تیم_مذاکره و صحبتهای اخیر آقای پزشکیاناعلام کردن در کنار مردم و رهبر مطالبه گر هستند از دولتاین درسته👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻حالا نوبت علمای بزرگه ...
Replying to. بخشی از پیام خبرگان که بعضی ها هنوز منتشر نکرده اند 😉:همگان بهویژه مسئولان محترم میدانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولیامر فصلالخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولیفقیه هیچ مسئولی نمیتواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.
Replying toمسلما خیلی از مسئولین دولت پزشکیان مایل به ماندن ما در خیابان نیستند اما ما تا آخر ایستاده ایم.
Replying toمجلس خبرگان فهم و درایت خود رو زمان تعیین رهبری به مردم اثبات کردن دمتون گرم خدا پشت و پناهتون