هر پاسخی به برجامی ها باید از نگاه آن طرف میز باشد. اشتباه اینست که آن طرف میز برجامی ها را جلیلی تعریف کنیم،درست اینست که آن طرف میز را همان آمریکایی ها ببینیم.پاسخ به سوال ساده اگر این ده سال برجام نداشتیم را اوباما داده:اثر تحریم ها فرو می ریخت.
905 KB

