یه زمانی این مهدی نصیری الگوم بود. منتقد مدرنیته، شارح آوینی، منتقد فلسفه و عرفان، منتقد فلسفی و عرفانی بودن انقلاب و قائل به فقهی بودن اون...قبلش سنم قد نمیداد ولی مدیرمسئول کیهان بود و یه انقلابی دوآتشه...و حالا سلطنتطلب تمام عیارچه چرخشهایی داریم میبینیم!
08:05 - 6 April 2026