جالبه که دوباره بهشون برنامه دادن
@Mahdi7120 March 2023Replying toتازه برنامه هم ساختن برای تلویزیون و ... کجای کاری ؟؟؟ مربیان تیم ملی هم که همه وحوش برعندازن !!!! دوربین مخفیه خدا وکیل ؟ بچه های معصوم حزب الله باید موقع اغتشاشات شهید بشن بعد اینا باید مسئولیت بگیرن خنده داره 🤨🤣
@Shokoohianrad20 March 2023Replying toاینها رزومهی مدیران ریشدار و یقهبستهی سالهای اخیر فرهنگ و رسانه هستند.توبیخ مدیرانی که اینها رو از بیتالمال پروراندند در اولویت هست.
@Roghaye5920 March 2023Replying toموقعی که پول بیت المال رو میریختن به جیبشون موقعی رسانه های زرد ازشون قهرمان میساختن وقتی بهشون گفتن سلبریتی افسار رو برداشتن از این جماعت هار وحشی شدن الان هم به توحششون کاری نداره کسی تحت لوای مافیای صدا و سیما بی پوزه بند عوعو و عرعرشون به راهه
@Fateh140120 March 2023Replying toنه واقعا وقتی قوه قضائیه ناظر هست و هیچ عکس العملی نشان داده نمیشه و کسی کاری بهشون نداره هرروز وقیح تر از قبل میشن! خداوند شر این دوزاری ها را از سرملت کم نماید ان شاءالله
@amirali_139520 March 2023Replying toاینها هروقت فرار کردن رسیدن پیش شلمغزهای مثل خودشون زبون در میارن البته بعد ازاینکه خوب تو بیت المال چریدن و چاق شدن
@Reza_Bushehry20 March 2023Replying to
@Zare125326020 March 2023Replying toفقط آتش به اختیار می تواند افسار به سرش بزند فعلا قوه قضائیه چنین اجازه ای را نمی دهد
@FARIDfarid20 March 2023Replying toسید! امثال توماج صالحی،مَشکی پرباد از تیماج نامرغوب و ناصالحند،مشقی اند و پر از فِس،بترکانیدشان!
@Sheikh20 March 2023Replying toاگر اينها را بگيريم توریستها میترسن دیگه ایران نمیان، از طرفی هم چون ماه رمضان ماه شادی است نباید کسی را ناراحت کرد، البته مؤمنین ناراحت بشن مهم نیست، چون میبخشند.😐😒
@Mojtabasharifi12120 March 2023Replying toسال ۱۴۰۲ مبارک باشه به دور از بلا و گرفتاری و در امان ماندن از جهل سلبریتی #عیدتون_مبارک
@Peyke_noroozi20 March 2023Replying toتا زمانی که در کشورمان آیات ۶۰و ۶۱ احزاب در حق منافقان ،اراذل و اوباش و مرجفون امثال سلبریتی جماعت ،کسانی که با توییت و متن نوشته و تریبونشان زلزله در اجتماع ایجاد می کنند تبدیل به قانون نکنند ،آرامش واقعی را کشورمان جستجو نکنید.
@user16786360299020 March 2023Replying toسید جان این درسته که تو ایران هرچی به نظام بیشتر توهین کنی بهت پست و مقام بالاتری میدن؟