چیکار کنن خبخنده بهترین راه بود
احساسی شدن و عدم توانایی برای سخنرانی دکتر پزشکیان در مراسمی که میلیاردها هزینه از بیت المال براش شده و اعتبار ایران در منطقه است! بیشتر ضد تبلیغ برای ایشون هست!از ما گفتن بود!
@Mihan85abad19 December 2024Replying toحاکم دورو لایق مردم دوروحاکم صادق لایق مردم صادقرییسی ازسرما زیادبود...
@a_t_a19 December 2024رسانه دشمن باهامون کاری کرده که این موجود رو بجای یه آدم فهمیده و با برنانه مثل جلیلی انتخاب کنیم و به کسی که برامون از جون و دل کار کرده مثل رئیسی فحش بدیم...کاری که با مردم سوریه کرد،کاری که با ارتش سوریه کرد،کاری که با خود اسد کرد.رژیم صهیونیستی زیرساختهاشونو میزنه و جشن میگیرن... جالبه😂😭
@user17249709099619 December 2024Replying toمامنتظر #توئیت رشیدپول ماله کش در باره این #رفتار توهین آمیز و بی ادبانه #رئیس_جمهور #پزشکیان هستیم .
@jewel19 December 2024Replying toاین کلیپ گستاخانه مثل محقق شدن آرزوی یه گوسفنده که جلو وانت نشسته و با کبر غرور لبخند میزنه ...
@user17104184324319 December 2024Replying toالان جوابت رو پزشکیان اینجور میده و نریدوان من علیه وکل به سرفو یادم رفت حالا یادم بیاد مردک بیشعور نفهم حداقل سی ثانیه نگاش کن احترام بزار یابوی افسار بریده کمله
@AmirMashayekhi19 December 2024Replying to﷽#اللهم_احفظ_قائدنا_الخامنئیدر حالی که باید مطالبه اصلی انقلابیها، تحقق #وعده_صادق۳ باشه کانالها وصفحاتمون پر شده از #نقد_پزشکیان و #دلار و #قطعی_برق و...!!!احتمال نمی دید که اینهاعملیات فریب برای فراموشاندن #وعده_صادق۳ باشه؟اگرتمرکزکنیم روی زدن سردیو، قطعا بقیه مشکلات فروکش خواهدکرد
@ahoura6219 December 2024Replying toیا رب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا هم بی خبر شود
@Hamid140219 December 2024Replying toهر کسی ممکن هست در هر جایگاه احساساتی شود و نتواند سخنرانی کند..چرا این قدر سخت گیری و تبلیغات منفی می شود...در این کلیپ هم به نظر نمی رسد هدیه رو پرت کرده باشن..
@Farnia19 December 2024Replying toعوضش رئیس جمهوری داریم شاد و مشنگ و ملنگ ....توی انتخابات چهار تا تته پته و نهج و البلاغه میخوند الان همونم یادش رفته ....ملت در حین سخنرانی اون میزان سنج شرمساری بجای ایشان را اندازه میگیرند و عرق سرد بر بدن مینشانند
@Noori31319 December 2024Replying toاوج بی شعوری خودش و اطرافیانش که می خندند. دلم به حال اون جوانی که بسته را با شوق بهش داد سوخت. آن شاالله خداوند خودش را ایجور تو آتیش جهنم پرت کنه
@Modafehseyed519 December 2024Replying toاین احساسی شدن ممکن است واقعی باشد که نشانه ضعف شدید ایشان است وباید تحت نظر کارشناس درمان شود. واگرخدای نکرده غیر واقعی باشد که باز هم باید کارشناس امر دخالت کند وبه ایشان بگوید که مردم دیگر فریب این گریه ها را نمی خورند. بس است✋یک کم در جایگاه خودت کار کن، حداقل حقوقت حلال شود😓