کسی که با مرگ همنشین باشد دلهره و اضطراب ندارد و هر کس به این دنیا دلخوش باشد اذکار بکارش نمی اید. اماده نبردیم😡😡😡
@MraMadisah13 June 2025Replying toکسی که با مرگ همنشین باشد دلهره و اضطراب ندارد و هر کس به این دنیا دلخوش باشد اذکار بکارش نمی اید. اماده نبردیم😡😡😡
@Toofanowrang13 June 2025Replying toاستاد عزیزما مشتاقیماز شهادت سردارانمان ناراحت اما برای این عاقبت نیک شان شادیم.ما خوشحالیم که هنوز درهای شهادت باز است و جانِ بی مقدارمان شاید لیاقت فدا شدن در راه حق را یافته است.این دعاها خوبست اما برای مصیبت نه برای جهاد....یا علی