برادران ایرانی من آیا این درست است 😳😳
3 MB
@Rahil_banoo31310 August 2024Replying toبله انقدر گرمِ ما خودمون هم داریم آب میشیم 😂دمای بالای ۴۰ درجه تا ۵۰ درجه ای این روزای ایران عادیه
@Rahil_banoo31310 August 2024Replying toگرمایش جهانی داره هر سال خطرناک تر میشه.بخاطر اشعه های فرابنفش و گرمای زیاد مجبوریم ادارات و بعضی از شهرا رو تعطیل یا تیمه تعطیل کنیم