13 June 2026
✍️ آقایان دیپلمات، چشم باز کنید! دوباره دارید همان مسیر فریب‌خورده‌ی برجام را تکرار می‌کنید. این رویه، ضربه‌ای است که آگاهانه یا ناآگاهانه بر پیکره‌ی این مردم و کشور وارد می‌کنید. آمریکا زبان تعهد نمی‌فهمد؛ همان‌طور که ترامپ با وقاحت تمام کاغذ برجام را پاره کرد، آمریکا هم فقط از ما تعهد می‌گیرد و در…Show more
ای کاش کشور ما اصلا دیپلمات نداشت یا اگه داشت حق دخالت در جنگ و نمیداشت و جنگ صفر تا صد دست نیروهای نظامی می بود ..دق کردیم از این یقه بسته های پشت میز مذاکره نشین
01:39 - 14 June 2026

6 Reactions
139 Views


1 Reply

Profile picture of ‌زهرا‌
@user16829157119414 June 2026
کاملا موافقیم اما وجودشان لازمه نمیشه همه امور رو با نیروهای نظامی حل کرد دیپلماسی با برخی اشخاص پرونده خوبی نداشتن و حق داریم بی اعتماد باشیم اما کلا نباید حذف بدانیمش