در حالیکه تحریک و جوسازی دشمنان، هوای سرد و مشکلات اقتصادی در روزهای اخیر می‌توانستند جزو مؤلفه‌هایی باشند که مانع حضور مردم در #راهپیمایی_۲۲_بهمن شوند؛ اما در کمال ناباوری نظام سلطه و عوامل حقیر آن، #ملت_ایران نه تنها آمدند، بلکه پرشورتر و با انگیزه‌تر در صحنه حاضر شدند.
حضور تاریخی و سرنوشت‌ساز مردم در ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ نشان داد که این مردم به آرمانهای #انقلاب_اسلامی و #امام_خمینی(ره) پایبند هستند و با پشتیبانی از #ولایت، بر خط پرافتخار استقلال و اقتدار کشور که دستاورد بزرگ این ملت به بهای مبارزات طولانی و فداکاری‌های عظیم است، استقامت می‌ورزند.
حساسیت ملت ایران در مقوله #استقلال و #استکبارستیزی در دو قرن اخیر همواره منطق توجیه کننده بسیاری از کنش‌ها مانند جنبش تنباکو، انقلاب مشروطه، مقابله با قرارداد ۱۹۱۹، جنبش ملی شدن نفت، مبارزه با کاپیتولاسیون و در نهایت انقلاب اسلامی بوده که این روحیه با گذشت ۴۶ سال همچنان زنده است.
روحیه ضدبیگانه و استقلال‌طلبی مردم ایران که با آرمان «نه شرقی، نه غربی» در جمهوری اسلامی بروز و ظهور پیدا کرده است، هرگونه دخالت خارجی را مخل آرمان‌های خود می‌داند و حاضر نیست دست دخالت آمریکا و دیگر کشورهای سلطه‌گر غربی را در سرنوشت و امور مربوط به خود بپذیرد.
مردم ایران بیش از چهار دهه است که هر سال می‌آیند؛ اما در شرایطی که احساس کنند دشمنان خارجی و عوامل نفوذی آنها در داخل با کارشکنی‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی درصدد سوءاستفاده یا برنامه دیگری هستند، بیشتر احساس تکلیف می‌کنند و بیشتر انگیزه حضور پیدا می‌کنند.
مرور خصلت‌های روانشناختی اجتماعی قاطبه مردم ایران نشان می‌دهد که در شرایط خطر و در روز مبادا که دست طمع دشمنان را حس کنند، طوفانی می‌شوند و با همه اختلافات و دیدگاه‌هایی که دارند، به صورت غیرمترقبه علیه خواست بیگانگان قیام می‌کنند.
از منظر #جامعه_شناسی_تاریخی این ملت با هر بیگانه‌ای که نگاه طمع و زورگویانه نسبت به ایران و منافع ملی آن داشته باشد، سر ستیز دارد و از لج آنها برعکس خواست و نظرشان عمل می‌کند. لذا از این منظر، حضور متحد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۳، کنشی همراه با تحلیل و آگاهانه بود.
از این منظر، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جدای از تجدید پیمان هر ساله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، در شرایطی که آمریکا و نظام سلطه‌گر چنگ و دندان نشان می‌دهند، کاملاً حساب شده و به معنای حمایت کامل از راهبرد ایستادگی و مقاومت مقابل خط و نشان‌های #دولت_تروریستی_آمریکا بود.
21:55 - 10 February 2025



118 Replies

Profile picture of ‌علی وحدت‌
@Ali_vahdat10 February 2025
Replying to
قدر این مردم رو باید دونست . برای این مردم که همیشه پای کار نظام بودن باید مُرد .

Profile picture of ‌فاطمه‌
@Fatemeh11010 February 2025
Replying to
مایی که میریم راهپیمایی و نمیذاریم رفسنجانی و نوچه هاش انقلاب رو نابود کنن نه جزو طاغوتی ها هستیم نه جزو بورژواهای مقلد طاغوتیهاجمهوری اسلامی مال ماست و به هیچ وجه نخواهیم گذاشت طاغوتیها و سرمایه دارها و بورژوای طاغوتی مسلک اونو از ما بگیرن

Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali10 February 2025
Replying to
مردم به خاطر رهبر عزیزتر از جانشان آمدند و گرنه به خاطر دولت بود کسی حضور پیدا نمیکرد. البته ما از شما ممنونیم که صدای مردم مطالبه گر هستید. 🌷

Profile picture of ‌حامد قاسم زاده‌
@user17249709099610 February 2025
Replying to
پوزه بانیان و مزدوران گران سازی و قطع برق به زمین مالیده شد ولی حذف نمیشوند و ادامه میدهند مگر با همت #پزشکیان

@user17384074359511 February 2025
Replying to
سلام و عرض ادبما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم#آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید

@user17384625832111 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش استما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین ب دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم

@Nasimfiruzpoor11 February 2025
Replying to
ما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم.۶ #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید

@user17384076348111 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...

@user17384625832111 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزشما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...

Profile picture of ‌وفا عبدی‌
@PARVANH135911 February 2025
Replying to
ما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم. #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید

@user17384155221011 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید،-،-

@mohaddesehpourali11 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی
7 MB

@mohaddesehpourali11 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیم ما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...

@user17384224873311 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم......
7 MB

@sara_140311 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان،خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش و پرورش هستیم.۱۷ #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی
7 MB

@user17384133058111 February 2025
Replying to
🙏در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی

@AzadehAli11 February 2025
Replying to
ما مردودین نهایی آزمون پرخطای کیفیت بخشی(معلمین پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی)، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات و درنتیجه مردود به ناحق شده ایم ،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم. #جذب حداکثری_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید

@user17384125313111 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...

Profile picture of ‌سوده فدائی ریحان آبادی‌
@user17190358435111 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم. ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم. #ازمون_کیفیت_بخشی#آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی