قدر این مردم رو باید دونست . برای این مردم که همیشه پای کار نظام بودن باید مُرد .
@Ali_vahdat10 February 2025Replying toقدر این مردم رو باید دونست . برای این مردم که همیشه پای کار نظام بودن باید مُرد .
@Fatemeh11010 February 2025Replying toمایی که میریم راهپیمایی و نمیذاریم رفسنجانی و نوچه هاش انقلاب رو نابود کنن نه جزو طاغوتی ها هستیم نه جزو بورژواهای مقلد طاغوتیهاجمهوری اسلامی مال ماست و به هیچ وجه نخواهیم گذاشت طاغوتیها و سرمایه دارها و بورژوای طاغوتی مسلک اونو از ما بگیرن
@shayan_ali10 February 2025Replying toمردم به خاطر رهبر عزیزتر از جانشان آمدند و گرنه به خاطر دولت بود کسی حضور پیدا نمیکرد. البته ما از شما ممنونیم که صدای مردم مطالبه گر هستید. 🌷
@user17249709099610 February 2025Replying toپوزه بانیان و مزدوران گران سازی و قطع برق به زمین مالیده شد ولی حذف نمیشوند و ادامه میدهند مگر با همت #پزشکیان
@user17384074359511 February 2025Replying toسلام و عرض ادبما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم#آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید
@user17384625832111 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش استما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین ب دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم
@Nasimfiruzpoor11 February 2025Replying toما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم.۶ #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید
@user17384076348111 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...
@user17384625832111 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزشما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...
@PARVANH135911 February 2025Replying toما مردودین نهایی این آزمون پرتخلف، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات شده ایم،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم. #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید
@user17384155221011 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید،-،-
@mohaddesehpourali11 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی7 MB
@mohaddesehpourali11 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیم ما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...
@user17384224873311 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم......7 MB
@sara_140311 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان،خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش و پرورش هستیم.۱۷ #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی7 MB
@user17384133058111 February 2025Replying to🙏✅در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی
@AzadehAli11 February 2025Replying toما مردودین نهایی آزمون پرخطای کیفیت بخشی(معلمین پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی)، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات و درنتیجه مردود به ناحق شده ایم ،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری همانند کد۱۹ ها هستیم. #جذب حداکثری_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید
@user17384125313111 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...
@user17190358435111 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم. ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم. #ازمون_کیفیت_بخشی#آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی