تصویر باز شودحقیقتانمیخواستم راجعبهاینتوییت آ.عراقچی حرفیبزنم،اینقدرکه حرفاش هرایرانی رو سرافکنده وخشمگین میکنه(البته ازنظرمن)ایشون بعدازاین همه جنایاتی که ر.تروریستی.آ علیه ما،منطقه وجهان انجام داده،مقصراصلی نمیدونه و شیطان بزرگ رو فقط یه فریب خورده میدونه😑واقعا باعث تاسفواقعا باعث تاسفShow this thread
