تنها ملتی هستیم که چیزهای عجیبی(از نظر دیگران) برامون مهمه.مثلا اظهارات فلان سناتور امریکایی(بدون اینکه وزبرخارجه باشیم)مثلا رصد دائمی قیمت ارز و شاخص بورس‌های دنیا(بدون اینکه فعال اقتصادی باشیم)مثلا رصد پرواز هواپیماهای امریکایی(بدون اینکه نظامی باشیم
مثلا موضع‌گیری‌ مقامات دولت لبنان(بدون اینکه سفیر در لبنان باشیم)همه‌ی ما هم به محض تولد دارای چند تخصص در حد کارشناس هستیم.کارشناس سیاست بی‌المللکارشناس هسته‌ایکارشناس سیاست داخلیهنرمند گمناممفسر ورزشی خاصه کشتی و فوتبالاز همه مهمتر: کارشناس سواد رسانه#عجیب_ملتی_هستیم
12:04 - 21 April 2026



3 Replies

@Drkhosroshahi22 April 2026
مثلا خود نمایی میکنیم تا بگیم ما خیلی میدونیم و کاربلدیم

Profile picture of ‌سیدمحمد هاشمی‌
@moh4mmad_h22 April 2026
شما درست میفرمایید دوست عزیز؛ لزومی نداره افراد در مسائلی که تخصص ندارن اظهار نظر کنن.اما وقتی تمام مسائلی که فرمودید، در زندگی تک تک ما تاثیر داره، حداقل دنبال کردن اخبارش چیز عجیبی نباید باشه!نطق های به ظاهر کارشناسانه بعضی افراد رو هم بذار به پای استرسی که این روزها بر جامعه حاکمه.

Profile picture of ‌علی میرانی‌
@Alimirani22 April 2026
چشم امروز اگه دیدم پرده خونم آتیش گرفته نمیرم خاموشش کنم چون من نه آتیش نشانم نه کارشناس حریق بعدم که خونم سوخت و خاکستر شد میرم میگم وای از آتش نشانی چرا کسی کاری نکرد؟ #عجیب_ملتی_هستیم چطوره ؟