اتش بس با کی؟؟؟با گروه و دولتی که پایبند به هیچ اصول اخلاقی نیست مثل این میمونه خودت رو توی دهن تمساح بندازی و بگی منو نخور
@MOSTAFA_AD722 March 2026Replying toاتش بس با کی؟؟؟با گروه و دولتی که پایبند به هیچ اصول اخلاقی نیست مثل این میمونه خودت رو توی دهن تمساح بندازی و بگی منو نخور
@sh_sadat22 March 2026Replying toفقط قیافه توله پهلوی دیدن دارهموقعی که مثل یه سوسک میندازنش کنار و اموال را بر میگردونن تصور کنیداز همین الان بریم خلق اثر کنیم