اره لابد اینترنشنال میگه
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
علی مولایی اصل Replied
@Saeedu8 فروردین 1405Replying toچون باباش حقوق میگرفته که بجنگه و وظیفش بوده بچش باید حق دیگران رو بخوره ؟؟؟ منطقتو...
@ali_molaeeasl8 فروردین 1405Replying toافرین خوب گفتی این امتیاز رو هم قانون گزار به عنوان بخشی از حقوق این عزیزان قرار داده.در ضمن اگه به شما روزی ۱۰۰ میلیون بدن حاضری بری پای لانچر؟ منطقتو.... رفیق
علی مولایی اصل Replied
علی مولایی اصل Replied
@MOSTAFA_AD72 فروردین 1405Replying toاتش بس با کی؟؟؟با گروه و دولتی که پایبند به هیچ اصول اخلاقی نیست مثل این میمونه خودت رو توی دهن تمساح بندازی و بگی منو نخور
@ali_molaeeasl2 فروردین 1405Replying toداداش بخش طنز ماجرا رو بچسب. وگرنه هیچکدوم از ما دنبال اتش نیستیم😉
علی مولایی اصل Replied
@morteza_rayati21 مرداد 1403آقا بیژن رو همن الان فالو بفرمایید🌹🙏از خون مهمانمان نمیگذریممنتظر باشید به سراغتان می آییم#اسماعیل_هنیه #کتابنوش #آخراشه #غزه #فلسطین #فلسطین_نقش_من #جنگلبانان_کتاب_البرز
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
علی مولایی اصل Replied
@Aghabijan20 مرداد 1403
علی مولایی اصل Replied
@Aghabijan19 مرداد 1403
علی مولایی اصل Replied
@Poorsani_ir12 آذر 1402در هیاهوی این روزها وبحران روایت ازنوجوان ؛امروز درشهرکرد جشنواره کتابخوانهای نوجوان برگزار شدجشنواره ای با فروش بیش از یک میلیون جلد کتاب و ۷۰۰ هزار خواننده کتاب دریکسالزمانی که خبر دادم حضرت رضادعوتشان کرده است، همان بچه هایی که خیلیها بدقضاوتشان میکنند،چنان اشک ریختند که منِ خادم، حسرت بردم
@ali_molaeeasl16 آذر 1402Replying toاز برنامه ریزی بسیار خوب شما و میزبانی عالی استان چهارمحال و بختیاری در اجرای مراسم اختتامیه بسیار سپاسگذاریم🌷🌷
علی مولایی اصل Replied
@Smalhoseini18 تیر 1402یک سوال مهمآیا لازمه اجرای سند تحول بنیادین ،خواندن آن است؟لطفا پاسخ دهید
This post was deleted by the post author.
علی مولایی اصل Replied
@mahmood_noroozi9 خرداد 1402Replying toکاملا درست است اما این آموزش کجا باید داده شود؟ مدرسه؟ دانشگاه؟من به عنوان پدر در این آموزش دخیلم یا نه؟ اگر دخیلم چه وظیفه دارم و چگونه بابد عمل کنم؟
@ali_molaeeasl9 خرداد 1402Replying toخواستگاه این سبک تربیت از همان روزهای اول مدرسه است و تا روزهای آخر دانشگاه جاری و ساری... اما تقریبا این سه مولفه فراموش شده است. قدم اول آن کاهش دروس لاینفع و آزاد شدن زمان بچه ها در مدرسه به امورات مفید است
@mahmood_noroozi9 خرداد 1402Replying toالان که این مساله در نهاد آموزش و پروش فراموش شده است و منِ پدر هم با شما موافقم، فارغ از این سیستم آموز شی من برای فرزند ۱۲ ساله در آستانه ی ورود به یک جامعه ی بحران زده، چه باید بکنم؟
@ali_molaeeasl9 خرداد 1402Replying toمطالعه و ارتقا سطح آگاهی و سپس هم قدم شدن با فرزند... مشکل ما پدرها این است که مسائل را از دریچه خودمان می بینیم نه دریچه او