سابقه نشان داده خروجی چیزی میشود که طرف متخاصم رسانهای میکند و مسئولان ما مسکوت میگذارند.صحبت درباره توافق و متن و دادهها و ستاندهها زیاد است اما چون مانند زمان برجام فضا را به سمت توهین و برچسب و سرکوب بردهاند، ترجیحم بر سکوت است.#سکوت_صحنه_نبرد تبدیل شده به #سکوت_صحنه_خیابان و #ممنوعیت_م…Show more
