این جوان ظاهراً اخبار صدا و سیما و توییتر اقتصاددانان را دنبال نمیکند!۷۰۰ هزار میلیارد تومان رانت حذف شده است. چرا به جای خوشحالی، داد و بیداد راه انداخته است؟چند اقتصاددان اعزام کنید توجیهش کند!
3 MB
@o_zolfaghari30 January 2025Replying to andاز کدام رانت دم می زنید. اگر منظورتان کم شدن فاصله نرخ تجاری با بازار سیاه هست که سرجایش مانده. بد مبلغ ادای یک سره رفت به جیب دلار داران بزرگ و بازه ضریب جینی افزایش پیدا می کند.