فرفریِ عاشقِ چایی
👨🏻🦱
☕️
@aliarbi
ا
ین روزا مد شده که میگن :
نجات دهنده در آینه است.
اما داستایوفسکی یکبار گفته :
در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش
🙂
#تکست_کوتاه
#متن_نوشته
#ایران
#جنگ
#توافق
#عشق
#اینترنت
09:41 - 21 April 2026
1
Reposts
3
Reactions
296
Views
3
Replying to
@aliarbi