این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است.اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش 🙂#تکست_کوتاه #متن_نوشته #ایران #جنگ #توافق #عشق #اینترنت
09:41 - 21 April 2026