4d
پس از پیام اخیر امام خامنه ای لازم است از رفقایی که در این ایام جهادی تبیین گونه و نزدیک تر به منویات معظم له ، مبتنی بر فرمایشات امام راحل و امام شهید پیرامون مذاکره و آتش بس داشتند به سهم خویش تشکر نمایم.با عرض پوزش از رفقایی که نامشان از خاطرم رفته و ذکر نشده است.خداقوت رفقا#لبیک_یا_خامنه_ایShow more
Replying to
عجب پس اون ۶ میلیارد دلار که تیم قالیباف توی بوق و کرنا کرده بودند که به محض امضای توافق به ایران میدهند رو هم هنوز ندادن...! دیگه چی ؟ مسئولان که فقط پنهان کاری میکنند و چیزی نمیگن . حداقل نمایندگان مجلس به ما مردم اطلاعات بدهند ببینیم دیگه چه کلاهی سرمون رفته....
14:26 - 20 June 2026

96 Views