زمان برای مذاکره تمام شد، آماده نبرد باشیمتا کنون زمان کافی برای مذاکره برای انتخاب راه صلح داده ایم. دادن زمان بیشتر به سود ما نیست.جنگ قطعیست زیرا آمریکا هرگز سقوط امپراتوری خود را تحمل نمی کند و اتمام جنگ با شرایط فعلی جزو گزینه های آنها نخواهد بود.
نباید فرصت تجهیز به آنها بدهیم چون با دادن این فرصت، آنان ضعف های خود را خواهند پوشاند و جنگ سخت تر خواهد شد.نیروی زمینی برگ برنده جمهوری اسلامی است که باید کاملا آماده باشد.اتحاد واجب است، با اینکه نسبت به دولت گله های زیادی در خصوص موضوعات اقتصادی داریم اما این امور را به بعد از جنگ می سپاریم.
اکنون وقت تلافی تجاوز دشمن و به عقب راندن اوست پس باید با حفظ روحیه، خود برای نبرد مقدس آماده کنیم.ممکن است تجاوز جدید آمریکا محدود باشد اما پاسخ ما باید بسیار قوی تر از مرحله قبل باشد، مرحله جدید جنگ، مرحله تثبیت پیروزی و تغییر محاسبات دشمن است.
بهترین تضمین برای صلح طولانی مدت اینست که دشمن به این نتیجه برسد که اقدام بر علیه ایران نتیجه ای جز شکست خفت بار نخواهد داشت. دشمن هنوز به شکست ایران از مسیر اقتصادی و حمله همزمان نظامی امید دارد پس ما باید او را نا امید کنیم تا صلح ضمانت گردد.
امضای آمریکا ضمانت صلح نیست بلکه ترس آمریکا از ما ضمانت پایان حلقه جنگ و تهدید است که این مهم با مذاکره به دست نخواهد آمد بلکه با مجاهدت فعال اقتصادی و نظامی حاصل خواهد شد.انشالله در این نبرد نیز پیروزی با ماست.
09:37 - 16 May 2026