احمقانهترین حرف:حزب الله لبنان به ایران ربطی ندارد!احمقانهتر از اون:حساب آمریکا از اسراییل جداست!نتیجه:اگر اسراییل، حزب الله را میزند؛ ربطی به آتشبس ایران و آمریکا ندارد!آقایان! واقعا نمیفهمید این پالسهای ضعفی که ارسال میکنید، چه عواقب وخیمی برای جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران دارد…Show more
