17 May 2026
بچه ها امروز احتمالا آخرین روز با مهدی متولد دهه نودهخیلی بهم خوش گذشت تو این 3 سال که پیشتون بودم:) احتمال داره برگردم ولی دیگه نمیگم کی هستم و بودم…اگه خواستین خبری ازم بگیرین یا هر چی لینک کانال بله مون تو پروفایل هست. دیلیت میزنم، یاعلی💗
عه چرا
13:03 - 20 May 2026

29 Views