18 March 2025
@Tahora23318 March 2025Replying to andسلام علیکم زمانی که انقلاب پیروزشد ادوات نظامی داشتیم اما به تعداد خیلی محدود مثلا هشتاد تا تانک بود که از اون هشتادتا شصت تاش خراب بود (البته آمارش حدودی گفتم انشاءالله آمار دقیقش پیدا میکنم بهتون میگم) بچههایاون زمان با توکل وتلاشی که داشتند درمقابل قدرت عراق جنگیدندوالان هم انشاءالله همونجوریه
@Miladseyfollahiyan568818 March 2025Replying to andچندتا از ادوات پیشرفت که زمان شاه داشتیم را نام ببرید.