بابا اینچه وفاقیه. هرچی فتنه گره ریختن تو دولت. اولا معترض فتنه گر نیست و کلی وزیر و مسئول مهم انقلابی منصوب شدند ثانیا خب ۳ سال فرصت بود شما وفاق واقعی رو محقق میکردید تا همه یاد بگیرند. کوتاهی کردید دست پیش هم میگیرید؟! وفاق پیشکش با عملکردتون ۵ میلیون ریزش رای داشتید.
