چون این شیطانک جنسش از جنس شیطان بزرگ شده فعلا با او کاری ندارند . سوره الحشر :كَمَثَلِ الشَّيْطَانِ إِذْ قَالَ لِلْإِنْسَانِ اكْفُرْ فَلَمَّا كَفَرَ قَالَ إِنِّي بَرِيءٌ مِنْكَ إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ رَبَّ الْعَالَمِينَ ﴿۱۶﴾
Replying toچون این شیطانک جنسش از جنس شیطان بزرگ شده فعلا با او کاری ندارند . سوره الحشر :كَمَثَلِ الشَّيْطَانِ إِذْ قَالَ لِلْإِنْسَانِ اكْفُرْ فَلَمَّا كَفَرَ قَالَ إِنِّي بَرِيءٌ مِنْكَ إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ رَبَّ الْعَالَمِينَ ﴿۱۶﴾
Replying to✅️مطالبه کنید✊🏻✊🏻🔎 مروری بر۷شرط گفته شده درتفاهمنامه اسلامآباد🖼 درانتظار تحقق شروط🗯 رهبر انقلاب:از این لحظه،ما یعنی شماملت سرافراز واین خادم ناچیز،منتظرتحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود ۲۸/خرداد/۱۴۰۵1️⃣ خاتمه عملیات نظامی2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران و...👇🏻. #بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری
Replying to#مهم🚨 صحبت های جناب نبویان درشبکه خبرقطع شد🔥.❌️این خبری بودکه نه تنهاتکذیب نشد،بلکه قطع شد،مدیر کل مربوطه استعفادادونماینده هم متهم به افشای اسنادطبقه بندی شد😡✅️اعمال قانون سرجای خود،البته بدون گزینش،ولی..❌️ظاهراعده ای نمیخواهندمردم بفهمند‼️❌️اگرتوافق به نفع ملت است،چرا پنهان کاری میکنید⁉️😡نبویان شبکه خبر
Replying to❌️از فاجعه تفاهمنامه ،بیشتر بدانید⚠️🎥 ثابتی:از آقای قالیباف وعراقچی تعجب میکنم امااز آقای پزشکیان نه؛ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما،طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!پ.نآقایان،با عقل سلیم امضا کردیدواین فاجعه را برای ملت ایران آوردید⁉️😡#منتقم_خون_امامیم#بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری2 MB
Replying to❌️قالیباف:اگر به سوئیس نمیرفتیم،هرلحظه خون بیشتری ازمسلمانان وشیعیان لبنان ریخته میشدپ.نجک میگی جناب قالیباف⁉️😒تفکرات معیوب کشورسوزی که پایان ندارد😡این حملات نتیجه آتش بس غلط شماست؛😡وقتی که شروط رهبررا زیرپاگذاشتیدوقتی ازهسته ای حرف زدیدوقتی که دشمن اتش بس رارعایت نکردوتفاهم نوشتید...4 MB
Replying to📹 واکنش حجتالاسلام محمد قمی به بخشی ازسخنانِ نامتناسب با وحدتِ ریاست محترم جمهور در میانهی جنگ، پیرامون نیروهای جانبرکف هوافضا❌️😡🔥پ.نحرفهای رئیس جمهور از روی سادگیست⁉️🤣شخصی که سالها در سیاست بوده،هنوز نمیداند کدام حرف به ضرر کشور و کدام به نفع کشور است⁉️😡این رفتارها،شک برانگیز است..🔥😡6 MB
Replying to🟥سرلشکر محسن رضایی: جنگ و دفاع هنوز تمام نشده؛ مردم عزیز در صحنه بمانند.⚠️⚠️⚠️#منتقم_خون_امامیم#مبنای_وحدت_امر_رهبری_است#بازگشت_مسئولان_به_امر_رهبری#جنگ_جنگ_تا_پیروزی#تا_دستور_آقا_در_خیابانها_میمانیم#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@Setare2dReplying toخالیباف راه افتادن این کشور اون کشور در مجلس رو بسته تلاش میکنه رئیس جمهور بشه ان شاالله که این اتفاق نمیفته متظاهر
Replying toقالیباف را در این دو ماه از حلقه برجام خارج نمیکنند مبادا از غیرآنها مشاوره بگیردhttps://virasty.com/mohammad_naderinasab/1782280731279008597
Replying toاز حرمت شکنی عاشورای (۵ و ۶ ديماه) سال ۸۸ تا حرمت شکنی عاشورای امسال، آیا حماسه از جنس ۹ در راه است؟ در فتنه سال ۸۸؛مزدوران،ضد ولایت فقیه،سکوت خواص بی بصیرت، شبهه و تردید عموم مردم؛کشور را برای ۸ ماه نا آرامی کرد ونظام در معرض تهدید وجودی شد. اما با یک اشتباه بزرگ از طرف دشمن غائله به پایان رسید!Show this thread
@Ehsans2dReplying toصهیونیستها اینقدر احمق نیستن که سرمایه های گرانقیمتشونو در ایران ترور کنن!هرکی میخاد خودشو بزنه به اون راه مهم نیست، منظورم واضحه!