میگفت؛ «فقط جاوید شاه! شما طرفداران حکومت سنگ کی رو به سینه میزنید؟ بشار اسد هم موقع فرار فقط خودش رو برد!»جدای از این که هنوز نفهمیده ما اهل فرار نیستیم، یه جوری ژست عاقبت اندیشی گرفته که هر کی ندونه فکر میکنه محمدرضا شاه موقع فرار همه طرفداراش رو تو کیفش جا کرد، بُرد!